
Par pasākumu
PĀRCELTS UZ 2021. GADA 2. APRĪLI. LĪDZ ŠIM IEGĀDĀTĀS BIĻETES IR DERĪGAS!
Reaģējot uz pasaulē un valstī noteiktajiem ierobežojumiem un apmeklētāju drošību, e-komercijas konferences "eCOM360" organizatori pārceļ klātienes pasākumu uz 2021. gada 2. aprīli.
eCOM360 ir intensīva vienas dienas konference, kurā satiekas e-komercijas, mārketinga speciālisti, digitālās jomas līderi un politikas veidotāji, lai dalītos ar zināšanām un pieredzi digitālajā pasaulē un meklētu jaunas pieejas un risinājumus.
visas dienas garumā notiks prezentāciju un diskusiju sesijas, kurās piedalīsies pasaules vadošo uzņēmumu pārstāvji un unikālu veiksmes stāstu galvenie varoņi no ASV, Eiropas un Āzijas. Sekojot pagājušā gada panākumiem, kad uz konferences skatuves kāpa pārstāvji no "Facebook", "Walmart", "Uber", "Alibaba", "Google", "The New York Times", "Yandex", "Lenovo" un citi, šogad konferences organizatori cer īstenot vēl vērienīgāku programmu.
Pievēršoties digitālās prakses piemēriem, izraudzīta 2021. gada konferences tēma – "Phenomenal practitioners". Tie būs pasaules e-komercijas līderu un "start-up" uzņēmumu pieredzes stāsti par drosmīgi pieņemtiem digitālās pasaules izaicinājumiem, atziņas par pārbaudītām pieejām un konkrētiem risinājumiem, kas palīdzējuši sasniegt izcilus rezultātus.
Vairāk informācijas par konferenci šeit.