Baltic Brand forum 2022
Lai apskatītu mājaslapas saturu, lūdzam izmantot citu interneta pārlūku.
Iesakām izvēlēties Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge vai Safari.
Marts, 2024
1
Slēgts pasākums
2
Riga Wine & Champagne 2024
3
4
5
6
7
8
Sō Percussion & Caroline Shaw. Koncerts Hanzas peronā
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Dejas izrāde "Cikls". Studija "Buras" Hanzas peronā
Dejas izrāde "Cikls". Studija "Buras" Hanzas peronā
18
19
20
21
22
23
24
Bohren & Der Club of Gore. Koncerts Hanzas peronā
Ieeja no: 16:30
Cena: no 25 eur
25
26
27
28
Piano Day. Klavieru diena Hanzas peronā
Ieeja no: 18:00
Cena: no 25 eur
29
30
31
Baltic Brand forum 2022

Par pasākumu

Šogad forums fokusēsies uz vienu no aktuālākajām tendencēm nozarē šobrīd – cīņu par cilvēku uzmanību. Foruma noslēgumā tiks apbalvoti izcilākie zīmoli, turklāt šogad pirmo reizi balvas tiks pasniegtas arī meklētākajiem zīmoliem Baltijas mērogā.

Tiek uzsvērts, ka šobrīd vairāk nekā jebkad iepriekš ir redzams, ka komunikācijas kontekstā auditorijas uzmanības piesaistīšanai ir izšķiroša loma, turklāt tas ir būtiski ne tikai politikā, bet jebkurā nozarē. Tādēļ šī gada "Baltic Brand Forum" tēma ir "Ko meklē, tas uzvar" ("No Search – No Glory"). Komercdarbībā zīmoliem ir būtiski būt interesantiem un atmiņā paliekošiem, tādējādi paverot iespējas piesaistīt papildu investīcijas un jaunus talantus, un veicinot arī kopējo valsts labklājību.

Mēs apspriedīsim arī tādus konceptus kā pozitīvās uzmanības ekosistēma, zīmolu veselība, runāsim par līdz šim vēl nepieredzēto uzmanības krīzi, zīmolu aktīvismu, kā arī noskaidrosim labākos veidus, kā atbalstīt Ukrainu un citus svarīgus mērķus.

Ceturtajā Baltijas Zīmolu forumā aicinām kopā atskatīties uz 2022. gadu industrijā, dalīties uzkrātajā pieredzē un svinēt zīmolus, kas ir godam nopelnījuši iespēju saukties par labākajiem no labākajiem Baltijas līmenī.

Diskusijās ar ārvalstu vieslektoriem un Baltijas veiksmīgāko zīmolu pārstāvjiem kopīgi noskaidrosim, kāda ir uzmanības cena mūsdienu pasaulē.

Programma:

- paneļdiskusijas;

- īpašo viesu lekcijas:

Le Binē (efektivitātes vadītājs aģentūrā adam&eveDDB) ar prezentāciju “Share of Search: A new way to track brands and advertising”

un Krisija Hensone (globālās stratēģijas vadītāja aģentūrā OMD Worldwide) stāstā “Re-building Trust & Empathy in the Age of Attention“;

- “Baltijas Zīmolu topa” dažādu kategoriju uzvarētāju apbalvošanas ceremonija.

Šogad sadarbībā ar Ziedot.lv turpināsim vērst uzmanību uz palīdzību Ukrainai. Pieci eiro no katras iegādātās biļetes tiks ziedoti brīvībai un mieram.

Forums būs vērojams tiešsaistē bez ierobežojumiem vai klātienē, uzrādot ieejas biļeti.

Pasākums norisināsies angļu valodā.


Sīkāku informāciju meklē Baltic Brand forum mājaslapā

Par pasākuma rīkotājiem

Organizē NORD DDB, OMD un RAIT

sadarbībā ar Latvijas Zaļais punkts, Google, Element Digital, TV3 Group, EHR, žurnāls Santa, radio Skonto, JCDecaux, izdevniecība Rīgas Viļņi, DScreens, Delfi, IR Nauda.